Forum Silent Assassins - MovieBattles II Team Strona Główna
 Forum
¤  Forum Silent Assassins - MovieBattles II Team Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Silent Assassins - MovieBattles II Team
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Empire Earth II

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Silent Assassins - MovieBattles II Team Strona Główna -> Gry komputerowe & inne Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Empire Earth II
Autor Wiadomość
AjBot
Pojazd Lego



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 20:10, 26 Lip 2006    Temat postu: Empire Earth II
 
Druga część znanej gry strategicznej rozgrywanej w czasie rzeczywistym, w której zadaniem gracza jest stanąć na czele jednej z czternastu cywilizacji i poprowadzić ją od epoki kamienia łupanego do ery lotów kosmicznych, badając nowe technologie, produkując wojsko i stawiając czoła konkurencyjnym nacjom.

Zmiany wprowadzone do Empire Earth 2 nie ograniczają się tylko do tego, co najbardziej oczywiste, czyli nowych jednostek dla każdej cywilizacji. Przede wszystkim rozbudowana została sztuczna inteligencja komputerowego przeciwnika, który jest znacznie bardziej wymagającym oponentem niż w pierwowzorze. Komputer nie tylko reaguje szybciej i bardziej dynamicznie, ale także analizuje taktykę gracza i dostosowuje do niej swoją. Po raz pierwszy w historii serii, autorzy zaimplementowali też wpływ zmiennych warunków pogodowych na zachowanie jednostek. Gracz będzie musiał teraz zmieniać strategię działania w zależności od tego, co aktualnie „dzieje się za oknem”: śnieg, deszcz czy mgła. Aby ułatwić grę ludziom nie przyzwyczajonym do dużej ilości elementów decydujących o sprawnym funkcjonowaniu państwa, w Empire Earth 2 pojawił się specjalny system, który sam przydziela zadania mieszkańcom królestwa, np. uprawę roli. Również w kwestii walki poczyniono podobne ułatwienia. Inteligentniejszy system tworzenia formacji w znaczący sposób poprawi nawigację wojskiem i zminimalizuje sytuację znaną z innych RTS-ów, w których armia sama łamie szyk i wdaje się w przypadkowe potyczki.

Oczywiście nie zapomniano o graczach lubujących się w rozgrywce sieciowej. Zmodyfikowany ranking (Crown System) wprowadził jasne i czytelne zasady przyznawania tymczasowych nagród za wybitne osiągnięcia na polu walki, kultury czy ekonomii. Tryb multiplayer doczekał się ponadto aż dziewięciu wariantów rozgrywki, wśród których pojawiło się kilka nowych rozwiązań, np. Hot Spots, polegający na utrzymaniu strategicznie ważnych przyczółków. Poza tym, rozbudowano statystki, tryb turniejowy oraz możliwość rejestrowania potyczek.


P.S. Wiem ze to nie jest nowa gra... ale moze kiedys całym <SA> zagramy przez neta?? Razz



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Silent Assassins - MovieBattles II Team Strona Główna -> Gry komputerowe & inne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy